Jobcoaching

Jobcoaching inzetten? Het geleerde van een training ook echt ten uitvoer kunnen brengen in de praktijk? Wilt u in uw organisatie een optimale klant/gastbeleving tot stand brengen zonder trucjes? Of wilt u uw operationeel leidinggevenden meer leren over het echt kijken naar klant/gast en medewerker? Jobcoaching is het antwoord.

Met jobcoaching kunnen medewerkers en leidinggevenden op de werkvloer de inhoud van de training onder begeleiding van een coach (met ervaring in het vakgebied) aan de slag en gelijk feedback ontvangen. Tijdens deze coachingsessies wordt bij medewerkers vooral aandacht gegeven naar het kijken naar, contact maken met en het reageren op de klant/gast. Bij leidinggevenden gaan we een stap verder en gaan we ze leren kijken naar het hele proces en nemen gelijk feedback geven hierin mee.

Na de jobcoaching

  • Weten medewerkers veel beter hoe ze authentiek kunnen reageren op klanten/gasten;
  • Zijn leidinggevenden in staat om nav wat ze zien op de vloer hun mensen aan te sturen en het proces te optimaliseren;
  • Is er zeer realistisch geoefend met content uit diverse klantbeleving- en/of leiderschaps trainigen.

Praktisch

Een coachingsessie duurt minimaal 1,5 uur per medewerker en minimaal 0,5 dag per leidinggevende. Aangeraden wordt om dit onderdeel te laten zijn van een totaalaanpak en/of een terugkerend programma. Op verzoek wordt hierbij gewerkt met oortjes waardoor de coach een goed inzicht heeft in wat er precies gezegd wordt tegen klant/gast en/of medewerker.

Deze coachingsessies zijn zeer geschikt voor retail- en hospitality omgevingen, maar kunnen zeker ook in andere sectoren toegepast worden waar direct klantcontact plaatsvind.

De uitvoering van deze jobcoaching wordt verzorgt door:

Anita van Veenanita.van.veen@hettrainingsbureau.nl

Richard Haeck –  richard.haeck@hettrainingsbureau.nl

Coaching nodig? Stel je vraag!

Het onderstaande formulier zorgt ervoor dat je direct met ons in contact komt.
[contact-form-7 id=”235″ title=”Coaching Contact”]