Ga naar de inhoud

De essentie van leren terugbrengen

Populaire trainingen

Spreken met impact

Spreken met Impact Spreken met impact omvat verschillende aspecten die kunnen helpen om je boodschap krachtig en overtuigend over te brengen. Hier zijn enkele belangrijke

Lees verder »

Principieel onderhandelen

Principieel Onderhandelen Het merendeel van de onderhandelaars in Nederland bedient zich van het positioneel onderhandelen. Partijen nemen posities in en proberen ten koste van alles

Lees verder »

BRANCHES

WAAR WE WERKEN

We werken in diverse branches en voor een breed aantal bedrijven. Het gaat altijd over de mens in de organisatie. Waarbij vaardigheden en gedrag ondersteuning, een andere perceptie of nieuwe richting vragen.  

Het gaat daarbij vaak over teameffectiviteit, persoonlijke effectiviteit, samenwerking en het inzetten van leren binnen een organisatie. 

ICT / Techniek

Een veel voorkomend probleem in de ICT is de afstemming op elkaar en op de klant. Het gaat nog al eens mis in de onderlinge communicatie. Door middel van de inzet van modellen en het uitwerken van effectief gedrag weten we de medewerkers mee te nemen in een betere wijze van communiceren.

Zorg / Ziekenhuizen

In een mensgerichte omgeving is het zaak het resultaat en het gevoel beiden ruimte te geven. Alleen wat zou er gebeuren als elke dokter alleen op het gevoel af gaat? Binnen de zorg werken we aan effectieve teams en betere interactie.

Onderwijs

In het onderwijs is veel te doen. Hier gaat het vaak om cultuur, samenwerking en onderling aanspreken. Ook een goede visei en verbeterslag, zeker nadat er een onderzoek van een inspectie is geweest, zijn interventies die daarbij passen.

Gemeenten / not for profit

Specifiek mogen we werken voor gemeenten en not for profit organisaties. In deze trajecten worden we gevraagd om te begeleiden om de connectie met de burger, stakeholders of interne opdrachtgever te verbeteren. Hoe krijg je mensen mee en op welke wijze willen ze je boodschap ondersteunen?

Handel / Horeca

Gastgerichtheid, inspelen op klanten en verkoop, drie onderdelen die we binnen de retail, horeca of handelsorganisaties vaak inzetten. Centraal staat het klant denken. Oprechte interesse tonen in de klant en daar op inspelen.

Jeroen Peeters
Jeroen Peeters
Teamleider Business Cnotrol (TU Delft)
Lees verder
“Dit is de vierde training die we met Het Trainingsbureau gedaan hebben en ik waardeer zeker de flexibiliteit van de trainers, waarbij we tijdens de dag nog het programma eigenlijk omgegooit wordt waardoor we precies het inzicht gekregen hebben wat we nodig hadden.”
Bart Bakker
Bart Bakker
BBA | Supply Chain Planner | Logistiek leidingevende
Lees verder
"In de open inschrijving MapsTell heb ik inzicht in mezelf gekregen en geleerd hoe ik mijn positieve kant nog beter kan gebruiken."
Gerben Huijs
Gerben Huijs
Concern Control HvA
Lees verder
"De training Projectmanagement De Basis gaf me de opfrisser als het gaat om het meenemen van de teams. De modellen zijn bekend, alleen het meenemen van de deelnemers werd ster benadrukt. Erg waardevol."
Yvette Haaker-Loves
Yvette Haaker-Loves
Manager Onderzoek
Lees verder
Gisteren heb ik samen met een fantastische groep collega’s de training Projectmanagement met Project Canvas succesvol afgerond. Het was een verrijkende ervaring waarbij we veel hebben geleerd over effectieve projectmanagement technieken. Ik ben bijzonder enthousiast om de opgedane kennis toe te passen en onze projecten naar een hoger niveau te tillen.
Previous
Next

Een overzicht van Het Trainingsbureau biedt

Vaardigheidstrainingen

Persoonlijke effectiviteit

Leiderschap

  • Leiding geven met MapsTell
  • Leiderschap voor management
  • Situationeel Leiderschap
  • Digitaal leiderschap

Sales

  • Stop verkopen, maak vrienden
  • Sales, structuur en proces
  • Sales, inhoud en methodes
  • Sales, de relatie
  • Sales, jij als relatiemanager
  • Sales, een goede intake
  • Sales, een top voorstel schrijven
  • Sales, winnend onderhandelen

Methodieken