Gedragsstijlen met Insights Discovery
Gedragsstijlen met Insights Discovery Insights Discovery gebruikt een eenvoudig en toegankelijk kleurenmodel om inzicht te krijgen in de unieke persoonlijke voorkeuren van mensen. Het profiel
Gedragsstijlen met Insights Discovery Insights Discovery gebruikt een eenvoudig en toegankelijk kleurenmodel om inzicht te krijgen in de unieke persoonlijke voorkeuren van mensen. Het profiel
Time Management Je loopt er dagelijks tegenaan, elke dag heb je werk over. Dan maar eerder beginnen of langer door. Zeker in een tijd waar
We werken in diverse branches en voor een breed aantal bedrijven. Het gaat altijd over de mens in de organisatie. Waarbij vaardigheden en gedrag ondersteuning, een andere perceptie of nieuwe richting vragen.
Het gaat daarbij vaak over teameffectiviteit, persoonlijke effectiviteit, samenwerking en het inzetten van leren binnen een organisatie.
Een veel voorkomend probleem in de ICT is de afstemming op elkaar en op de klant. Het gaat nog al eens mis in de onderlinge communicatie. Door middel van de inzet van modellen en het uitwerken van effectief gedrag weten we de medewerkers mee te nemen in een betere wijze van communiceren.
In een mensgerichte omgeving is het zaak het resultaat en het gevoel beiden ruimte te geven. Alleen wat zou er gebeuren als elke dokter alleen op het gevoel af gaat? Binnen de zorg werken we aan effectieve teams en empathische interactie.
In het onderwijs is veel te doen. Hier gaat het vaak om cultuur, samenwerking en onderling aanspreken. Een intensieve visie sessie of komen tot verbeterslagen, zeker nadat er een onderzoek van een inspectie is geweest, zijn interventies die passen.
Specifiek mogen we werken voor gemeenten en not for profit organisaties. In deze trajecten worden we gevraagd om te begeleiden om de connectie met de burger, stakeholders of interne opdrachtgever te verbeteren. Hoe krijg je mensen mee en op welke wijze willen ze je boodschap ondersteunen?
Gastgerichtheid, inspelen op klanten en verkoop, drie onderdelen die we binnen de retail, horeca of handelsorganisaties vaak inzetten. Centraal staat het klant denken. Oprechte interesse tonen in de klant en daar op inspelen.
Vaardigheidstrainingen
Persoonlijke effectiviteit
Leiderschap
Communicatie
Teamtrainingen
Thema’s
Coaching
Sales
Methodieken