Ga naar de inhoud

Training en Sales: de echte klantvraag

Datum

nov 12 2020

Tijd

18:30 - 22:30

Locatie

HetTrainingsbureau
Thomas a Kempisplantsoen 1, Utrecht

Kosten

€175

Als trainer ben je verkoper, ontwikkelaar, bouwer, ontwerper en facilitator. Alle rollen komen bij elkaar. Alleen juist nu is het zaak je (toegevoegde) waarde in het voetlicht te brengen. Wie ben je als trainer? Wat voeg je toe? Welke manier van werken breng je voor de klant? Allemaal onderwerpen en thema’s waar je als trainer over na kunt denken en een verhaal in klaar hebt. Met andere woorden je zet jezelf beter neer, zodat je de klant krijgt die bij je past. 

Het tweede deel in deze serie gaat over de echte klantvraag. Wat is de reden dat de klant om ontwikkeling voor haar medewerkers vraagt? Hoe achterhaal je de leerwens, leerdoel en vooral het resultaat (de verbetering)? In dit deel gaan we in op de verdiepende vragen en vooral ook hoe je daar echt achter komt. 

Training en Sales De Echte Klantvraag

De workshop “Training en Sales De Echte Klantvraag” neemt je mee in:

Natuurlijk brengen we dit in diverse werkvormen naar voren. Je wordt ook gevraagd jouw voorbeelden te delen. Je collega’s mogen de reflectie geven. 

Na de training

Na deze uitgebreide training en interactieve sessies ben je in staat om:

Met andere woorden je bent beter in staat om de vraag en de verkoop daarvan beter in de markt te zetten. 

Praktisch

De training is op basis van open inschrijving. Wanneer we minimaal 6 deelnemers hebben laten we de training altijd door gaan. Overigens het maximale aantal deelnemers is 10 personen. Verder zijn de volgende zaken van toepassing:

De totale tijdsinvestering bedraagt: 8 uur. Hetgeen verdeeld is over 2 uur vooraf, 4 uur training en 2 uur achteraf.